Teamlead Customer Experience Contracting

05 January 2022
Utrecht
2 reacties
gesloten
Management (Interim)
Helpdesk
Als Teamlead Customer Experience ben je werkzaam bij de afdeling Customer Experience binnen Professional, onderdeel van JDEP (NL). Jij zult samen met je collega's verantwoordelijk zijn voor het verhogen van klanttevredenheid middels het tijdig en correct analyseren, verwerken en/of oplossen van klantvragen. Je zal je bezig houden met het richten op het excellent beheren en verwerken van het klantcontract in de systemen. Verder is het tijdig en correct verwerken van alle toegewezen orderstromen een hoofdactiviteit. Ook zal de afdeling verantwoor...
Hele opdracht bekijken en reageren?

Opdrachtgegevens

Opdracht van
Dit zien? Log in of registreer
Opleidingsniveau
HBO
Werkervaring
3 jaar
Vakgebieden
Management (Interim)
Helpdesk
Uurtarief
In overleg te bepalen
Regio
Utrecht
Standplaats
Utrecht
Meer informatie
Deze opdracht is gesloten.