KCC medewerker
14 January 2022
Westland
0 reacties
gesloten
Administratief
Helpdesk
Je bent het visitekaartje van de gemeente en de spin in het web voor het telefonisch klantencontact. Via telefoon, e-mail en de sociaal media kanalen ben jij voor de burger het eerste aanspreekpunt. Je levert informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen over de producten, projecten en diensten van de gemeente.
Vereisten en Knock-Out Criteria
Minimaal een afgeronde mbo opleiding.
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een callcenteromgeving in de afgelopen 3 jaar.
Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganis...
Vereisten en Knock-Out Criteria
Minimaal een afgeronde mbo opleiding.
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een callcenteromgeving in de afgelopen 3 jaar.
Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganis...
Hele opdracht bekijken en reageren?
Opdrachtgegevens
Opdracht van
Dit zien? Log in of registreer
Opleidingsniveau
MBO
Werkervaring
2 jaar
Vakgebieden
Administratief
Helpdesk
Uurtarief
In overleg te bepalen
Regio
Zuid-Holland
Standplaats
Westland
Deze opdracht is gesloten.