Coördinator/Kwartiermaker IT Service Desk 20.063

16 October 2020
Houten
0 reacties
open
Automatisering
Architect ICT
Verzorgen van teamsessies over onder andere scopebepaling, activiteiten, SLA (Service Level Agreement), KPI (kritieke prestatie-indicatoren);
Ontwerpen en (her)inrichten van werkwijze, processen en procedures van de Service Desk;
Invulling geven aan de daily stand-ups met betrekking tot de werkvoorraad (tickets), projecten, beschikbaarheid collega’s;
Zorgdragen voor een optimale afstemming en samenwerking tussen de afdeling Service Desk, i-loket en systeembeheer/ Beheer en andere afdelingen;
Monitoren, sturen en rapporteren op afgesproken K...
Hele opdracht bekijken en reageren?

Opdrachtgegevens

Opdracht van
Dit zien? Log in of registreer
Opleidingsniveau
HBO
Werkervaring
5 jaar
Vakgebieden
Automatisering
Architect ICT
Uurtarief
In overleg te bepalen
Regio
Utrecht
Standplaats
Houten