Coördinator Klantcontact Energietoeslag

05 August 2022
Rotterdam
0 reacties
open
Helpdesk
Overheid
Vraagbaak zijn voor het 2e lijns telefonie team dat bestaat uit ongeveer 10 medewerkers;
Afstemming met de collega’s van 14-010, die de 1e lijns telefonie afhandelen;
Het dagelijks bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening in termen van bereikbaarheid, service level en afhandeltijd;
Het bewaken van de roosterafspraken met medewerkers en het doorgeven van de afwijkingen aan de teamleider;
Het eerste aanspreekpunt van ICT problemen;
Het signaleren van de knelpunten en deze voorleggen aan de teamleider, bijvoorbeeld van aanpassingen i...
Hele opdracht bekijken en reageren?

Opdrachtgegevens

Opdracht van
Dit zien? Log in of registreer
Opleidingsniveau
MBO
Werkervaring
1 jaar
Vakgebieden
Helpdesk
Overheid
Uurtarief
In overleg te bepalen
Regio
Zuid-Holland
Standplaats
Rotterdam