Financieel administratief medewerker

18 January 2023
Breda
0 reacties
gesloten
Administratief
Het uitvoeren van financieel administratieve werkzaamheden zoals het verwerken van inkoopfacturen, boeken van (correctie) memorialen, zorgdragen dat de balans- en tussenrekeningen juist zijn, eventueel het maken van verkoopfacturen et cetera. Hierbij rekening houdend met de wet- en regelgeving zoals o.a. BTW, Werkkostenregeling.
Het in samenwerking met collegae van de afdeling en de interne organisatie zorgdragen voor een volledige, juiste en tijdige verwerking van de financiƫle gegevens en documenten.
Het uitvoeren van controlewerkzaamheden...
Hele opdracht bekijken en reageren?

Opdrachtgegevens

Opdracht van
Dit zien? Log in of registreer
Opleidingsniveau
MBO
Werkervaring
3 jaar
Vakgebieden
Administratief
Uurtarief
In overleg te bepalen
Regio
Noord-Brabant
Standplaats
Breda
Meer informatie
Deze opdracht is gesloten.