Operationeel manager klantcommunicatie

Management (Interim) • Den Haag

18 juni 2019

Gesloten , 2 reacties

De klant verandert van een productgerichte organisatie naar een klantgerichte organisatie en de afdeling Communicatie is hierbij beeldbepalend. Om zo goed mogelijk op alle veranderingen te kunnen inspelen en snel te kunnen acteren, is de afdeling opgebouwd uit twee teams: Corporate Communicatie en Klantcommunicatie. De afdeling wordt aangestuurd door een Tactisch manager. Team Klantcommunicatie heeft als focus de directe communicatie met de klant. Het team is verantwoordelijk voor het beheren...

Hele opdracht bekijken en reageren?

Meld je aan

Opdrachtgegevens

Opdracht van Dit zien? Log in of registreer
OpleidingsniveauWO
Aantal jaren werkervaring4
Vakgebied 1Management (Interim)
UurtariefIn overleg te bepalen
RegioZuid-Holland
StandplaatsDen Haag

Hele opdracht bekijken en reageren?

Meld je aan

Reacties beoordeling door opdrachtgever

Aantal reacties: 2
Geschikt: 0
Ongeschikt: 0

Partners

Via de onderstaande POOQ partners bieden we vele voordelen


Ons laatste nieuws

POOQ bestaat 10 jaar!

12 juni, 2019

Moeten we zzpers verplicht verzekeren?

19 april, 2019

Meer nieuws >

Wat ZZP’ers over ons zeggen