Customer Experience Strategy Consultant

Marketing • Amsterdam

11 februari 2019

Gesloten , 8 reacties

In deze rol ga je de regie voeren over de manier waarop er geautomatiseerd feedback gevraagd kan worden aan de klant. Momenteel wordt feedback standaard aan het einde van de klantreis gevraagd, dit moet anders ingericht worden over de gehele customer journey heen. Aan jou de taak om hier advies over te geven en een plan van aanpak te schrijven om dit opnieuw in te richten en te implementeren. Momenteel ligt er al een duidelijke visie en veel kennis over het vraagstuk, daarom is het component...

Hele opdracht bekijken en reageren?

Meld je aan

Opdrachtgegevens

Opdracht van Dit zien? Log in of registreer
OpleidingsniveauHBO
Aantal jaren werkervaring3
Vakgebied 1Marketing
UurtariefIn overleg te bepalen
RegioNoord-Holland
StandplaatsAmsterdam

Hele opdracht bekijken en reageren?

Meld je aan

Reacties beoordeling door opdrachtgever

Aantal reacties: 8
Geschikt: 0
Ongeschikt: 0

Partners

Via de onderstaande POOQ partners bieden we vele voordelen


Wat ZZP’ers over ons zeggen