Fondsenwerver

Communicatie • Den Haag

13 februari 2018

Gesloten , 1 reactie

Voor de Hersenstichting zoeken wij een fondsenwerver.

Periode: z.s.m – 1 oktober 2018
Aantal uur: 32 uur per week
Plaats: Den Haag

Fondsenwerver
De afdeling Fondsenwerving en Communicatie werft de benodigde financiële steun en betrokkenheid onder het Nederlandse publiek.De ruim 103.000 donateurs vormen het financiële fundament van de organisatie. De belangrijkste taak van de afdeling is, vanuit een met visie stevig onderbouwde fondsenwerving- en communicatiestrategie, verdere inkomstengroei te realiseren en de positionering uit te dragen naar de doelgroepen en belanghebbenden en het Nederlands publiek.

Dit wordt o.a. bereikt d.m.v. succesvolle fondsenwervende activiteiten. Intern wordt intensief samengewerkt met inhoudelijk deskundigen. Je werkt samen met 3 andere fondsenwervers. Ieder heeft elk hun specifieke doelgroepen en taken waar zij verantwoordelijk voor zijn. Binnen de kaders van de plannen heb je grote zelfstandigheid op het gebied van data, inzichten en testen.

Jouw verantwoordelijkheden zijn:
- Het ontwikkelen van verschillende (vernieuwende) fondsenwervingsactiviteiten,
waaronder met name de uitgebreide DM en TM programma’s en deur-aan-
deuracties;
- Inhoudelijke aansturing (op resultaat en boodschap) van de externe uitvoerders van de deur-aan-deur, DM en TM acties.Initiëren, organiseren en coördineren van nieuwe en bestaande fondsenwervende evenementen (op basis van een ontwikkeld plan, zoals een Tv-show en Publieksdag);
- Een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van beleid met betrekking tot fondsenwerving en het afstemmen hierover af met interne- en externe betrokkenen;
- Vertalen van het meerjarenbeleid naar concrete (jaar)plannen en de begroting;
- Vertalen van relevante maatschappelijke en politieke trends en ontwikkelingen naar kansen en bedreigingen voor de organisatie;
- Ontwikkelen van eigen netwerken van samenwerkingspartners/relaties en het uitbouwen hiervan;
- Je bedenkt samen met je collega’s steeds manieren om waarde toe te voegen in de relatie met donateurs (en collectanten) en voert de werkzaamheden hiervoor uit. Dit resulteert in een verhoging van de lifetime value;
- Je zet jouw ervaring in om de inkomsten van donateurs te vergroten en maakt de vorderingen daarvan meetbaar en;
- Je volgt de ontwikkelingen in de markt en schroomt niet om deze toe te passen.

Functie-eisen:
Je beschikt over HBO/WO niveau.
Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als fondsenwerver voor een goed doel.
Je hebt aantoonbare ervaring met het organiseren van succesvolle fondsenwervende evenementen.
Je hebt ervaring met het initiëren, aansturen en verbeteren van deur-aan-deur acties, direct mails en telemarketing.
Je hebt daarnaast ook ervaring met CRM systemen en weet hoe belangrijk de juiste gegevensverwerking is voor wervingsactiviteiten.

Hele opdracht bekijken en reageren?

Meld je aan

Opdrachtgegevens

Opdracht van Dit zien? Log in of registreer
OpleidingsniveauHBO
Aantal jaren werkervaring3
Vakgebied 1Communicatie
Uurtarief60 tot 70 euro
RegioZuid-Holland
StandplaatsDen Haag

Hele opdracht bekijken en reageren?

Meld je aan

Reacties beoordeling door opdrachtgever

Aantal reacties: 1
Geschikt: 0
Ongeschikt: 0

Partners

Via de onderstaande POOQ partners bieden we vele voordelen


Ons laatste nieuws

Steeds minder 'echte' ZZP opdrachten

18 september, 2017

Een Spaar BV iets voor jou?

28 augustus, 2017

Meer nieuws >

Wat ZZP’ers over ons zeggen